Tuesday, November 18, 2008

Ayat - ayat rindu..

Sunyinya malam ini
resah kala sendiri
ku titip rindu di hati
hanyalah untuk mu

anggun harum kasih mu
damai membelai jiwa
kala malam begini
ku terasa cinta

berarak rimbun cinta mu
terkunci jiwaku
sekilas hilang di mata
jiwa gelora

Kala tiba sinar mentari pagi
aku pun patrikan janji
melodi kasih ku ini
tercipta untuk mu

harum semerbak kasih mu
bangkitkan rindu yang melanda
senyum tawa mu
jalinan kasih mesra

5 comments:

Anu@r said...

jiwang karat..hahahahha

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

tq nuar..jiwang karatpun, jiwang karatlah..sekadar luahan rasa..ada yang faham dengan sekali pandang, ada gak yang faham buat2 tak faham, yang paling sedih ada yang tak faham lansung..korang faham ke tak?pikirlah sendiri..

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

yang paling sedih bila ada member rapat sendiri yang tak paham! aku adapun macam tak de, aku tak de, huh lagilah dorang tak kisah pun..ye r..penjual buku n majalah je kan, tak standard..mana nak boleh duduk semeja dengan golongan profesional..baik aku buat hal sendiri..

i-chimera said...

errr... mcm sedih je sedi... komen tu pun mcm ada sikit rasa bengang je... golongan profesional kat sana ke?? dah dari dulu pun memang gitu... buat tak tahu je... diorang tak tahu ke, penjual buku n majalah ni ada degree law... eheheh...

orang kalau dah perasan bagus ni susah jugak...

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

untuk i chemara..bukanlah sedih, bengang jauh sekali, cuma kekadang terfikir n luahkan..kalau ada yang faham, pasti ada jawapan...degree lawpun, bukan jadi lawyer..lawyer buruk adalah...hehehe